اهلا بكم فى موقع طلاب كليه الاداب جامعه الاسكندريه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بكم فى موقع طلاب كليه الاداب جامعه الاسكندريه

منتدى اداب جامعه الاسكندريهfaculity of arts alexandria university

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

bondooka
Admin
مصطفى الملا
NoDa
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شروق

الاوسمه : انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Member

انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 1:47 pm

ايه رأيكم في موضوع الارتباط Question يعنى واحد يحب واحده وواحده تحب واحد ده صح ولا غلط Exclamation طب انتوا مرتبطين ولا لا Question بتتسلوا ولا بتحبوا بعض بجد ياريت كلكم تقولولى
انا عن نفسي مش مقتنعه بالموضوع ده خالص وعمري ما ارتبط لان مين يضمن ان الانسان ده بيحبنى بجد كل الناس بتمثل دلوقتى انتم ايه رايكم بأه قولولى انا صح ولا لأ Question وقولولى لو مرتبطين بتحبوا بجد Question ولو مش مرتبطين مش مرتبطين ليه Question ولو سبتوا بعض سبتوا بعض ليه Question ياريت تردوا عليا بسرعه Laughing
NoDa
Admin
NoDa

مُساهمةموضوع: رد: انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 3:29 pm

بصي ياشروق انا الحمد لله عمري ماارتبطت قبل خطوبتي
يعني انا اول ارتباطي كان بخطوبة الحمد لله والحمد لله انا بحبة اوي اوي وهو كمان بحبني اوي اوي اوي اوي وبدعي ان ربنا يكملنا على خير ويجمعنا على خير يارب اللهم امين لانه انسان الحمد لله بيقدر معني كلمة بحبك وبيحاول يرضيني بكل الطرق ودا شئ انا اعتز بية ولازم احافظ عليه كمان
لان الحب صعب شوية انك تلاقية اليومين دول بمعناة الصح

عشان كده انا مااقدرش افيدك اوي في الموضوع دا
بس عايزة اقولك ان الناس كلها مش زي بعض
في ناس بتحب بجد ويبقى فعلا هو دا املهم الوحيد انهم يبقو مع اللي مرتبطين بيه طول العمر
وفي نااس كتير جدا واخده الحب لعبة تافهه اوي واحدة راحت التانية تيجي او العكس بالنسبة للبنت
انا بتكلم عموما مش على بنت او ولد في كلا الطرفين

الحب لازم يتفهم صح بس للاسف الحب دلوقتي نادر اوي اللي يفهم معناة صح ويقدرة ويطوقة بشكل صح رسمي وسليم يبقى حب قدام ربنا وقدام الناس
حب ماحدش من الكرفين يخاف منه او يخاف ان حد يعرفة

ربنا يرزقك بشخص يكون فاهم معنى الحب ويقدرك ويقدر الحب بمعناة الصح
اتمنالك كل خير

اختك NoDa
مصطفى الملا

مصطفى الملا

الاوسمه : انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 970

مُساهمةموضوع: رد: انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة مارس 28, 2008 5:41 am

الارتباط
اه دا المجمع كله حوارات
يعنى ارتباط حقيقى 1%
بس فى
المهم ان الواحد او الواحدة تقدر تفرق بين الصداقة والارتباط
لان فى ناس كتير بتخلط بين الاتنين ويتقلب ارتباط وبعد كدة طبعّا بيفشل لكن اهم حاجة انا عن نفسى مش مرتبط أو أصبحت!!!!
وجربت كتير لكن نصيحة منى بلاش ارتباط عادى لو رسمى يبقى احسن ده القرار اللى وصللتله من خلال تجاربى
سيبنا بعض عادى اتخنقنا من بعض
بس الارتباط وانك تحس ان فى حد بيخاف عليك وبيهتم بيك احساس جميل حتى ولو كان قدره الفشل
مصطفى الملا
Admin
Admin
Admin

الاوسمه : انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Mosamem

مُساهمةموضوع: رد: انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 1:47 pm

لا انا مش مرتبط

بس انا متكلمين عليا

مخطوب يعنى
https://adabalex.yoo7.com
شروق

مُساهمةموضوع: رد: انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 2:17 pm

ميرسي يانودا على ردك الجميل ده وربنا يتمملك بخير مع خطيبك واشوفك في الكوشه يارب احلى عروسه ان شاء الله بس لازم تعزمينى Very Happy و عندك حق يا مصطفي البنات والولاد دلوقتى بيقضوا وقت مش اكتر مفيش حب بجد بس يارب نلاقى كلنا الحب الحقيقي وبالنسبه لاسلام يابختك ياعم متكلمين عليك Laughing
adelianoh

adelianoh

الاوسمه : انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ W1

مُساهمةموضوع: رد: انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 2:37 pm

بجد ياشروق انتى موضوعك فعلا اصبح مشكله بتواجه الانسان فى المجتمع حاليا

وعايز اقولك ان مش كل الناس زى بعضها عندك انا مثلا انا حبيت مره وحبيت فعلا بكل معانى هذه الكلمه بس للاسف اكتشفت ان الحبيبه بتخونى واصبح حب فاشل بالمره بس انا حاليا مش مرتبط واتمنى فعلا ان الاقى الانسانه اللى احبها وتحبنى ساعتتها حكون ليها كل حاجه فى الدنيا

على العموم الموضوع مهما اتكلمنا فيه مش حنقدر نخلصه لانه بجد لصبح مشكله مجتمع

وشكرا ليكى ياشروق انك فعلا طرحتيه
تقبلى تحياتى
bondooka

الاوسمه : انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 970

مُساهمةموضوع: رد: انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 5:29 pm

noooooooooooo 3shan 2lmw9'sb2 l2wano o msh bfkf feh 29d8 a7la o a63m
شروق

مُساهمةموضوع: رد: انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين مارس 31, 2008 1:00 pm

عندك حق طبعا يا عادل ومعلش على المره ديه بس ان شاء الله تلاقي واحده كويسه المره ديه بس متستعجلش وقبل ماتحب اتأكد ان هي بتحبك اوى ومش بتتسلى وفيه بنات كويسه كتير بس على حسب اختيارك وابقى قولى بأه عملت ايه ويا بندقه انا فهمت ان انتى بتقولى لا بس عشان ايه بأه مفهمتش معلش Sad وياريت بقيت الناس يشاركوا معانا ويقولولنا بيحبوا ولا Laughing
adelianoh

adelianoh

الاوسمه : انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ W1

مُساهمةموضوع: رد: انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين مارس 31, 2008 11:11 pm

شروق كتب:
عندك حق طبعا يا عادل ومعلش على المره ديه بس ان شاء الله تلاقي واحده كويسه المره ديه بس متستعجلش وقبل ماتحب اتأكد ان هي بتحبك اوى ومش بتتسلى وفيه بنات كويسه كتير بس على حسب اختيارك وابقى قولى بأه عملت ايه ويا بندقه انا فهمت ان انتى بتقولى لا بس عشان ايه بأه مفهمتش معلش Sad وياريت بقيت الناس يشاركوا معانا ويقولولنا بيحبوا ولا Laughing

مرسى اوى ياشروق على ردك وان شاء الله خير فى كل شء لكى منى تجياتى
yoya zatona

yoya zatona

مُساهمةموضوع: رد: انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يونيو 06, 2008 4:13 am

انا من الناس مش عايزة ارتبط علشان ماتجرش
والهى البنات والولاد بتوع اليومين دول مشكلة
متعرفيش حتى البنات تفرئى من الصديقة والمصلحة
اومال الارتباط حعمل ايه
بس فى ناس كويسه لكل قاعدة شواذ
وانا مش مرتبطة
yosra

yosra

مُساهمةموضوع: رد: انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يونيو 06, 2008 10:55 am

الارتباط كلمه جمده جدا انا مؤمنه بانه مينفعش يكون فى صداقه بين البنت والولد مبالك بالارتباط انا اتعلمت حاجه وانا صغيره (ان اي حاجه اعملها او اخبيها عن اسرتي اكيد حاجه غلط) وارهنك يا شروق ان في اي بنت و ولد مرتبطين فى الجامعه حد من الهلهم عرفين عنهم حاجه احسن حاجه انك تعملى كل حاجه فى النور 0 يارب ردى يعجبك0

انتم مرتبطين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انتم بتصلوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» قصيدتى ( فى حبكم انتم) يارب تعجبكم