اهلا بكم فى موقع طلاب كليه الاداب جامعه الاسكندريه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بكم فى موقع طلاب كليه الاداب جامعه الاسكندريه

منتدى اداب جامعه الاسكندريهfaculity of arts alexandria university

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هام لكل زملكاوى

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

هام لكل زملكاوى Empty
مُساهمةموضوع: هام لكل زملكاوى   هام لكل زملكاوى Icon_minitimeالخميس مارس 20, 2008 7:06 am

يا جماعة الموضوع ده اللى حيقرا اول مرة ممكن يحس انه موضوع عادى لكن لو زملكاوى بجد حيحس انه موضوع مهم اوى يالا ادخل فى الموضوع عشان مضيعش وقتكم انت اكيد عرفين انى الزمالك صعد للنهائى والنهائى ده تقريبا يوم 25 شهر 5 الزمالك حيلعب قادم فريق انبى واللى انا بطلبه منكم اننا نتجمع ونشوف هل ينفع اننا ندعو المطرب هانى شاكر والمطرب عمرو دياب انهم يتبعوا معانا اللقاء من الاستاد لحظة بلحظة وانا كنت عرفت انى عمرو دياب كان عامل اغنية للزمالك لو وصل لنهائى ابطال العرب اللى الزمالك موفقش فيها يبقى لازم يا جماعة ندعوا الناس دى عشان خاطر نرد على كل اهلاوى بيحب انه يخفى النادى العظيم نادى الزمالك نادى القرن الافريقى الاحقيقى واللى يحب يشارك معانا يا جماعة فى الحملة دى يرسلنى على الايميل بتاعى بجد محتاجين اوى نتلم كلنا يوم المتش ده عشان ربنا يكرمنا lifeoflove_31102006@yahoo.com
ملك الراعب

احترامك لقوانين المنتدى : هام لكل زملكاوى 41010
الاوسمه : هام لكل زملكاوى Mosamem

هام لكل زملكاوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام لكل زملكاوى   هام لكل زملكاوى Icon_minitimeالخميس مارس 20, 2008 10:19 am

الزمالكاوية احسن ناس مثل حازم امام

هام لكل زملكاوى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» والله زملكاوى!!